افجه، سیدعلی اکبر (1390). رهبری سازمانی، تهران، سازمان مدیریت صنعتی، چاپ اول.
مجلسی، محمدباقر (1404ق). بحارالانوار، مؤسسه الوفا، بیروت.
بخشیان، ابوالقاسم (1389). نهضت خدمت رسانی در نگاه قرآن و سیره معصومین(ع)، نشر هدی.
پایگاه اطلاع رسانی حوزه (1398). خدمتگزاری، بر گرفته از سایت حوزه علمیه: http://www.hawzah.net
پاینده، ابوالقاسم (۱۳۸۳). نهج الفصاحه، مجموع سخنان و خطبههای حضرت رسول اکرم، تصحیح و تنظیم عبدالرسول پیمانی و محمدامین شریعتی، اصفهان، خاتم الانبیاء.
حیدریزاده، زهرا، پریسا زارعزاده و ابوالفضل قاسمزاده (1395).«نقش اخلاق کار اسلامی و فرهنگخدمتگزاری بر رفتار شهروندی، پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی»، مجله پژوهشهای اخلاقی، سال ششم، شماره 3، ص 23-47.
داناییفرد، حسن، علی رجبزاده و آذر درویشی (1390). «تبیین نقش شایستگی اخلاقی- اسلامی و فرهنگ خدمتگزاری در ارتقای پاسخگویی عمومی بیمارستانهای دولتی»، مجله اخلاق و تاریخ پزشکی، دوره سوم، شماره 4، ص 57-70.
داناییفرد،حسن،سیدمهدی الوانیوعادلآذر (1388). روششناسیپژوهشکیفی درمدیریت:رویکردیجامع،تهران،انتشاراتصفار، چاپسوم.
درویش، حسن، منتظری، محمد، فتحی زاده، علی رضا (1394) طراحی وتبیین مدل سازمان خادم، رساله دکتری مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، ص 76.
رحیمیان، حمید، عباس عباس پور، مرتضی طاهری و سبحان سبحانی جو (1397). «طراحی و اعتباریابی الگوی رهبری خدمتگزار برای دانشگاه فرهنگیان با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد»،علوم تربیتی، شماره (1) 25،ص 87-108.
رودباری، حسنعلی و مهدی رفیعی پور (1392). «ارزش خدمت پلیس به مردم از نظر اسلام»، نشریه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، شماره 24، ص 85.
شیخ زاده، محمد (1391). «الگوی رهبری خدمتگزار مبتنی بر دیدگاه امام خمینی»، نشریه اسلام و مدیریت، شماره 1، ص 7.
صادقی، محمدعلی (1384). «نقش نظارت در استقرار و تقویت فرهنگ پاسخگویی»، فصلنامه مجلس و پژوهش، سال 12، شماره 50-49، ص303-330.
صحیفه امام (1378). مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، تهران، چاپ اول.
عابدی جعفری، حسن، محمدسعید تسلیمی، ابوالحسن فقیهی و محمد شیخ زاده (1390). «تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در داده های کیفی»، اندیشه مدیریت راهبردی، شماره 5 (2)، ص 151-198.
فقیهی، ابوالحسنو حمیدرضا رضایی کلیدبری (1387). «مطالعه بیمارستانهای استان تهران از دیدگاه تئوری خادمیت». فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال سوم، شماره 9، بهار.
قاسمزاده، ابوالفضل، تقی زوار، روحاله مهدیون و ادیبه رضائی (1392). «رابطه اخلاق حرفهای با مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی فردی: نقش میانجیگر فرهنگ خدمتگزاری»، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، سال نهم، شماره 2، ص 1-8.
قنبری سیروس، کاظممنافی (1394). «شاخصههای رهبران خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی (با تأمل بر آموزههای نظری و سیره عملی امام خمینی (ره)»، نشریه پژوهشهای انقلاب اسلامی، دوره 4، شماره 14، ص61 - 86 .
کلینی، محمدبن یعقوب (1387). اصول کافی، ترجمه محمدباقر کمرهای، نشر اسوه، چاپ دهم، جلد چهارم.
محمدعلیپور، فریده و رضا رحیمی عماد (1392). «علل شکلگیری انقلاب اسلامی ایران و نظریه حکمرانی خوب: مطالعه موردی حکومت ایران در سالهای 1357-1322»، پژوهشنامه متین، شماره 59، سال پانزدهم، ص 159-184.
نجف بیگی، رضا و صادق آزمندیان (1396). «شناسایی موانع اجرای برنامههای توسعه پنج ساله»، رساله دکتری دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات.
نصراصفهانی، مهدی و علی نصراصفهانی (1389). «طراحی مدل رهبری خدمتگزار بر اساس دیدگاه امام خمینی(ره)»،کنگره ملی بررسی اندیشههای فرهنگی اجتماعی حضرت امام خمینی(ره)، جهاد دانشگاهی، ص 1-17.
نصراصفهانی، مهدی و محسن نصراصفهانی، (1392). «رهبری خودخواه یا رهبری خدمتگزار! با تأکید بر نظرات رهبری همچون امام خمینی رحمه الله»، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم، ص 3.
Allen, A. Mintrom, M. (2014) Responsibility and School Governance, Educational Policy Originally. Published Online.56
Apaydin & Bascan structural Ercan (2012). Equation Model Analysis of Turkish School Managers Views on Social Responsibility”. Procedia Social and Behavioral Science, 2: 5590-5598.
Attride-Stirling, J. (2001), Thematic networks: an analytic tool for qualitative research. Qualitative Research 1, 385-405.
Aulak, D. S., Quinn, B., & Wilson, N. (2016). Student burnout. British dental journal, 220(5), 219-220
Block. P. (1993). Stewardship-choosing service over self-interest-Berrett-kohler,inc. san Francisco a BK Business book-pp-15
Boyatzis, R. E. (1998), Transforming qualitative information: thematic analysis and code development, Sage.
Council Foundation. (2004). stewardship principles For Corporate Grantmakers.Committee On Corporate Grantmaking.P.12
Davis, J., Schoorman, D., & Donaldson, L. (1997). Towards a stewardship theory of management. Academy of Management Review, 22, 20–47.
Hughes, C. H. (2010). Developing Conceptual Literacy in Lifelong Learning Research: A Case of Responsibility". British Educational Research Journal, 48:59-78.
Karami, M., Galavandi, H. and Galaeei, A. (2017). The Relationship Between Professional Ethics, Ethical Leadership and Social Responsibility in Schools, Journal of School Administration, 5(1), 93-112.
Lawton A., & Rayner J. (2012). Public Service Motivation in a Fragmented Public Sector: A Case Study Approach. paper presented at the International Public Service Motivation Conference, Indiana University, 256-273.
Mergler, A. Spencer, F. M. and Patton, W. A. (2010). Relationships between Personal Responsibility, Emotional Intelligence and Self teem in Adolescents and Young Adults, The Australian Educational and Developmental Psychologist, 24(1): 5-18.
Salavati A, Rostami Norozabadi S. (2013). Professional ethics & social responsibility in hotel industry. Tourism Studies; 8(21): 107-143.
افجه، سیدعلی اکبر (1390). رهبری سازمانی، تهران، سازمان مدیریت صنعتی، چاپ اول.
مجلسی، محمدباقر (1404ق). بحارالانوار، مؤسسه الوفا، بیروت.
بخشیان، ابوالقاسم (1389). نهضت خدمت رسانی در نگاه قرآن و سیره معصومین(ع)، نشر هدی.
پایگاه اطلاع رسانی حوزه (1398). خدمتگزاری، بر گرفته از سایت حوزه علمیه: http://www.hawzah.net
پاینده، ابوالقاسم (۱۳۸۳). نهج الفصاحه، مجموع سخنان و خطبههای حضرت رسول اکرم، تصحیح و تنظیم عبدالرسول پیمانی و محمدامین شریعتی، اصفهان، خاتم الانبیاء.
حیدریزاده، زهرا، پریسا زارعزاده و ابوالفضل قاسمزاده (1395).«نقش اخلاق کار اسلامی و فرهنگخدمتگزاری بر رفتار شهروندی، پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی»، مجله پژوهشهای اخلاقی، سال ششم، شماره 3، ص 23-47.
داناییفرد، حسن، علی رجبزاده و آذر درویشی (1390). «تبیین نقش شایستگی اخلاقی- اسلامی و فرهنگ خدمتگزاری در ارتقای پاسخگویی عمومی بیمارستانهای دولتی»، مجله اخلاق و تاریخ پزشکی، دوره سوم، شماره 4، ص 57-70.
داناییفرد،حسن،سیدمهدی الوانیوعادلآذر (1388). روششناسیپژوهشکیفی درمدیریت:رویکردیجامع،تهران،انتشاراتصفار، چاپسوم.
درویش، حسن، منتظری، محمد، فتحی زاده، علی رضا (1394) طراحی وتبیین مدل سازمان خادم، رساله دکتری مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، ص 76.
رحیمیان، حمید، عباس عباس پور، مرتضی طاهری و سبحان سبحانی جو (1397). «طراحی و اعتباریابی الگوی رهبری خدمتگزار برای دانشگاه فرهنگیان با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد»،علوم تربیتی، شماره (1) 25،ص 87-108.
رودباری، حسنعلی و مهدی رفیعی پور (1392). «ارزش خدمت پلیس به مردم از نظر اسلام»، نشریه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، شماره 24، ص 85.
شیخ زاده، محمد (1391). «الگوی رهبری خدمتگزار مبتنی بر دیدگاه امام خمینی»، نشریه اسلام و مدیریت، شماره 1، ص 7.
صادقی، محمدعلی (1384). «نقش نظارت در استقرار و تقویت فرهنگ پاسخگویی»، فصلنامه مجلس و پژوهش، سال 12، شماره 50-49، ص303-330.
صحیفه امام (1378). مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، تهران، چاپ اول.
عابدی جعفری، حسن، محمدسعید تسلیمی، ابوالحسن فقیهی و محمد شیخ زاده (1390). «تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در داده های کیفی»، اندیشه مدیریت راهبردی، شماره 5 (2)، ص 151-198.
فقیهی، ابوالحسنو حمیدرضا رضایی کلیدبری (1387). «مطالعه بیمارستانهای استان تهران از دیدگاه تئوری خادمیت». فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال سوم، شماره 9، بهار.
قاسمزاده، ابوالفضل، تقی زوار، روحاله مهدیون و ادیبه رضائی (1392). «رابطه اخلاق حرفهای با مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی فردی: نقش میانجیگر فرهنگ خدمتگزاری»، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، سال نهم، شماره 2، ص 1-8.
قنبری سیروس، کاظممنافی (1394). «شاخصههای رهبران خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی (با تأمل بر آموزههای نظری و سیره عملی امام خمینی (ره)»، نشریه پژوهشهای انقلاب اسلامی، دوره 4، شماره 14، ص61 - 86 .
کلینی، محمدبن یعقوب (1387). اصول کافی، ترجمه محمدباقر کمرهای، نشر اسوه، چاپ دهم، جلد چهارم.
محمدعلیپور، فریده و رضا رحیمی عماد (1392). «علل شکلگیری انقلاب اسلامی ایران و نظریه حکمرانی خوب: مطالعه موردی حکومت ایران در سالهای 1357-1322»، پژوهشنامه متین، شماره 59، سال پانزدهم، ص 159-184.
نجف بیگی، رضا و صادق آزمندیان (1396). «شناسایی موانع اجرای برنامههای توسعه پنج ساله»، رساله دکتری دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات.
نصراصفهانی، مهدی و علی نصراصفهانی (1389). «طراحی مدل رهبری خدمتگزار بر اساس دیدگاه امام خمینی(ره)»،کنگره ملی بررسی اندیشههای فرهنگی اجتماعی حضرت امام خمینی(ره)، جهاد دانشگاهی، ص 1-17.
نصراصفهانی، مهدی و محسن نصراصفهانی، (1392). «رهبری خودخواه یا رهبری خدمتگزار! با تأکید بر نظرات رهبری همچون امام خمینی رحمه الله»، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم، ص 3.
Allen, A. Mintrom, M. (2014) Responsibility and School Governance, Educational Policy Originally. Published Online.56
Apaydin & Bascan structural Ercan (2012). Equation Model Analysis of Turkish School Managers Views on Social Responsibility”. Procedia Social and Behavioral Science, 2: 5590-5598.
Attride-Stirling, J. (2001), Thematic networks: an analytic tool for qualitative research. Qualitative Research 1, 385-405.
Aulak, D. S., Quinn, B., & Wilson, N. (2016). Student burnout. British dental journal, 220(5), 219-220
Block. P. (1993). Stewardship-choosing service over self-interest-Berrett-kohler,inc. san Francisco a BK Business book-pp-15
Boyatzis, R. E. (1998), Transforming qualitative information: thematic analysis and code development, Sage.
Council Foundation. (2004). stewardship principles For Corporate Grantmakers.Committee On Corporate Grantmaking.P.12
Davis, J., Schoorman, D., & Donaldson, L. (1997). Towards a stewardship theory of management. Academy of Management Review, 22, 20–47.
Hughes, C. H. (2010). Developing Conceptual Literacy in Lifelong Learning Research: A Case of Responsibility". British Educational Research Journal, 48:59-78.
Karami, M., Galavandi, H. and Galaeei, A. (2017). The Relationship Between Professional Ethics, Ethical Leadership and Social Responsibility in Schools, Journal of School Administration, 5(1), 93-112.
Lawton A., & Rayner J. (2012). Public Service Motivation in a Fragmented Public Sector: A Case Study Approach. paper presented at the International Public Service Motivation Conference, Indiana University, 256-273.
Mergler, A. Spencer, F. M. and Patton, W. A. (2010). Relationships between Personal Responsibility, Emotional Intelligence and Self teem in Adolescents and Young Adults, The Australian Educational and Developmental Psychologist, 24(1): 5-18.
Salavati A, Rostami Norozabadi S. (2013). Professional ethics & social responsibility in hotel industry. Tourism Studies; 8(21): 107-143.
این روش ارجاع برای رساله نادرست است. پیش روی نام راهنما و مشاور عبارت راهنما و نیز مشاور قید شود